بى اسم
بى اسم
به وبلاگ من خوش آمديد.....................Welcom to my web

 اونایی ک میگن مردها
احساس ندارن
قطعا اشک های
یه مرد دل شکسته رو ندیدن:(

.

.

عشق اول هیچوقت فراموش نمیشه
اما اون عشقی که حسرتش تا ابد رو دلت میمونه عشق آخره

.

.

با اینکه میدانم
دستانم برای رسیدن
به تو کوتاه هستند
اما باز هم دستانم را به سویت دراز میکنم
با این امید که تو نزدیک تر بیایی:(

.

.

پلان اول:
بیا جلو!لبخند بزن!
و با نشانه رفاقت دست بده!
و چند سال بعد....
پلان آخر:
رد پا ، کوچه و آسمانی ک همیشه بی موقع گریه اش می گیرد!

.

.

از تو میپرسم
از قلبم
میگوید:پاسخی نیست
ناگزیر خود پاسخی می یابم که:
==خود کرده را تدبیر نیست==

.

.

گه از دست همه خسته شدم
ب تو ک بدجوری وابسته شدم
ب تو ک نمیتونم راست نگم
ب چشات هرچی دلم خواست نگم
توی دست تو اسیری خوبه
جونمو ازم بگیری خوبه

.

.

آنکه دائم هوس سوختن ما میکرد
کاش می آمدو از دور تماشا
میکرد

.

.

شبها ک دل آشفته دلان نالد از جدایی
من نام تورا خوانم به دعا
شاید ک بیای

.

.

جه سخته وقتی یاد خاطرات می افتیم و اشتباهاتمون داغونمون می کنه

.

.

در این دنیا تکو تنها شدم من
گیاهی در دل صحرا شدم من
چو مجنونی ک از مردم گریزد
شتابان در پی لیلا شدم من

.

.

نشونی ازت ندارم
اما دنبالت میگردم
بغض وجودمو گرفته
باورم کو پر دردم

 
.
.
لیلای من بودی
مجنون نبودم
امروز مجنونت شدم
لیلا کجایی؟؟؟
.
.
هربار که صدای تورا میشنوم
عجیب میشکنم
تا اینکه خاطرات تو مرا دوباره
زنده میکند
اما انگار من به این شکست معتادم
.
.
سرخوشانـــــه می خندم
شوخـــی می کنم
سَر به سَرت می گذارم
و تو نمیدانی ....
چقدر سخت اســت
احساس خفگی کردن پشـت این نقابِ لعنتـی
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, توسط مديريت